11 Kasım 2011 Cuma

00:27 - No comments

Cêsis Turu

2 gündür Cêsis turu yaptım. 20 km yürüdüm. normalde yürümeyi severim ama çoook yoruldum. Turku kapı ve Cesis Kalesini ilk gün gezdik Türk şehitliği mezarlıgı önceden araştırmısdım. görünce duygulanmamak elde degıl. Cesis kalesini bastan asağı gezdikten sonra bir yorgunluk kahvesini Kaferiga'da içtik,ev sahibi kuruluşumun başkanıyla.. Bugün erglu klimint'si gezip dogayla basbasa kalmanın keyfini yasadım 10 km yürümenin zevkini de yaşadık! Akşam letonyalım ailemin bireylerinden martini nin isim günü vardı, akşam ailemle birlikte saz çalıp türkü-rus müzikler eşliğinde kutladık. 2 günü bu kadar satıra sıgdırmamalıydım aslında ama feci derece de uykum var. Cuma gününden P..tesi ne kadar Riga'da training'deyim Yazamaya bilirim iyi bakın kendinize...

0 yorum:

Yorum Gönder