13 Kasım 2011 Pazar

22:03 - No comments

Training

Evet..! Cuma gününden berri Riga yakınlarında Doles Sala'daydım. Neler mi yaptık. Training. Yani Varış Eğitimi. Burada neler yapacağız, neler bekliyorsun, youth pass nedir, letonyadaki gönüllüler kimlerdir vs gibi soruların cevap bulduğu eğitimdi. 3 gün sürdü. Süper eğlendim ben. İspanyol-Fransız-Alman gönüllülerle tanıştım, sohbetler ettim, düşüncelerimizi paylastık. C.tesi akşamı kültür gecesi de düzenlendi. Biz türk gönüllüler olarak ( ben ve arkadaşım - aynı yerde gönüllü yapıyoz) süper bir tanıtım yaptık. Hatta sunum sonrası türk bayrağıyla fotoğraf bile çektirdik. Yakında atarım,toplu bi şekilde. Cuma akşamı gönüllülerle ligretto kağıt oyununu oynadık. ilk kez oynadım ilginç ve güzel bir oyun. hızlı olmanız lazım.

Riga'yı da görme fırsatım oldu bu arada. Gönüllülerle 26 kasımda riga'da bulusup gezme planı yaptık.

Görüşmek dileğiyle.. Yarın yapacak büssürü iş var :)

0 yorum:

Yorum Gönder