4 Ocak 2012 Çarşamba

03:24 - No comments

Ve Türkiye'ye Dönüş

Güzel geçen 2 ayın sonunda Türkiye'ye dönmek...
Bir rüyanın bitmesi ve diğer bir rüyanın başlaması gibi.. Rüyalarda yaşıyormuşcasına...

Hâlâ alışamadım şu türkçe klavyeden yazı yazmaya, oysa daha ilk günüm,bugün. Rusça karakterli klavyeden türkçe karakterli klavyeye geçiş biraz zorluyor insanı. ve bu şimdiye kadar yazdığımı türkçe klavyede zorlanmıyormuş gibi yazıyor gözüküyor olabilirim, ama her kelimesini özenle yazıyorum.. Oysa gönüllülük zamanında tüm klavyelerde sorunum olmamıştı, düzgünce yazmıştım hatta hızlı yazıyordum. Karşımda 2 ay önce kullandığım bilgisayar klavyesini görünce, alışkanlık işte naparsın der gibi, yazım yanlışı yapıyorum.Burda özenle yazdığım için sizler farketmiyorsunuzdur ama içte sıkıntılar var. Ozellıkle ı - i karışımı beni biraz zorluyor...

Soğuk günler..
Antep ve çevresi kış ayında son zamanlarda soguk olmaya başladı. Letonya'daki soguk günleri özlercesine,üşüyorum..

Ne bileyim daha önce agh yapmamış biri bunları tuhafla karşılayabilir ama birde agh yapan arkadaşlara sormak gerek..

Aslında çok şey yazacaktım ama bu yazı türkiyede yasadıgım sıkıntılar olsun diye yazıyorum.
Trafik olayıyla ilgili hiç bir sıkıntım yok.Alışmamaya özen gösterdım,letonya,da.. ve bu yüzden sıkıntım olmadı.

1 günlük sıkıntılar bunlar..

Devamını yazacagım, blog sayfasında..

Hoşça kal Gönüllü arkadaşlar..


0 yorum:

Yorum Gönder