1 Aralık 2011 Perşembe

11:38 - No comments

Ofıs düzenleniyor... / Letonya Anekdotları

Cesis Çocuk Okulu - Christmas Hazırlığı 
Biraz biriksin öyle yazayım diye yazmadım. Baslayalım.
Pazartesı ve Salı günü Anaokulunda çocuklarla birlikte chrıstmas için hazırlık yaptık. Kavanozları renklı pecetelerle boyayıp mumluk yaptık. Eğlencelı vakitler geçirdik,çocuklarla. Çok güzeldi. Bir dahaki aghyi çocuklarla ilgili projede yapmak istiyorum.

Çarşamba günü süper bir gündü gönüllüler için. Ofisi yeniden şekıllendiriyoruz. Yeni mobilyalar alındı. Onların montajını yaptık ( geriye kalan montajı da  bugun yapıyoruz) Geldiğimiz hafta başladıgımız oda düzenlenmesini kaldıgımız yerdn devam ettik. Odanın tavanıyla uğraştık. ve akşam :) Ofiste kaldıgımız için bizim için ve ofisin ısınması için gelen odunları gönüllülerle birlikte taşıyıp yerine güzelce düzdük. 1 kamyon dolusu odun! :) 7 de gelmıstı 11 bitirmiştik. Günün yorgunlugundan dolayı bugun yazdım.

Neler olacak yakında...
Benımle beraber gelen arkadaşımın aghsi pazar günü bitiyor. Onun için etkinlikler düzenlenilecek. Cuma günü Cesis te. Cumartesi günü Riga da ayrı ayrı parti verilecek :) Pazar günü de türkiyeye dönüş.

Salı günü benim doğum günüm oldugu için etkinlik düzenlenilecek.
Hafta içi ayarlayabilirsem. 12-18 aralık burda Türk film haftası düzenleyeceğim.
Haftaya 10-11 aralık riga'da yasayan bir türkle  buluşacağım. rigayı bir türk rehber eşliğinde gezeceğim.

Anekdotlara gelelım..
Kırmızı ışıkta geçmenın cezası 5 lvs ( yayalar için)
Polisler bizim türk gibi! Yatmayı seviyorlar. işiniz düştüyse beklemekten baska yapacak bişeyiniz yok. Sovyet Rusyadan kalma.. Burokrasi işlemleri ağır işliyor..
Demiştim 22:00 oldum mu markketler kapanır diye, dün gece sigara almaya gittim,5 dakika geciktiği için sigara alamadım. İçerisi açıktı, kasiyer kasayı düzenlıyordu.. parası neyse 2 mislisini vereyım dedim. Gene de alamadım.

Rigaya gitmeden önce ( Cumartesi sabah) yazarım.tekrar. eğer yazamazsam ptesi yazarım.

0 yorum:

Yorum Gönder