7 Kasım 2011 Pazartesi

21:57 - No comments

Cêsis'ten ilk izlenimler


Rigas Street - Ev sahibi kuruluşumun oldugu bina




2 gundur yazmadım, yol yorgunlugu, kaldığım aile ile eğlenceler derken aksaklık oldu.. Neyse lafı fazla uzatmayalım.

C.tesi günü Cêsis'i ilk kez gündüz gözüyle görme gezme fırsatım oldu. İlk izlenimler şunlar; Harika bir yer. fakat küçük bir il. May park'ı gezdim gördüm ordaki rahatlatıcı sakinliği hissettim. Cêsis Kalesinin yanında bir park vardı, adını şu an unuttum. o parkı gördüm, inanılmaz güzellikte. ve 2 3 insandan baska kimse yok,kendi sakinliğini,güzelliğini çok iyi koruyor. yüksek ve ispanyol merdiven mimari tarzıyla yapılmıs merdivenler.. İstanbulda da görmüştüm. Ama Cêsis'teki çok farklı güzellikte ve sakinlikte..

Rigas Street. Cêsis'in İstiklal Caddesidir ve ev sahibi kuruluşum da bu cadde üzerinde çok şirin bir binanın 2.katında.

Pazar günü, dısarıya hiç çıkmadım. Evde ailemizin sevimli mi sevimli simone isimli meleğiyle oyunlar oynadık.İnsanın evlenince sarışın güzel bir kız çocuğu olması ne güzel birşeydir :)

Akşam üzeri beraber gönüllülük yapacağımız letonyalı gönüllü geldi, eve. Tanıştık konustuk.. geçen hafta traning eğitimi için gaziantepe gelmiş. çok seviyormuş gaziantepi. konu gaziantepden açıldı, birde kurban bayramında gurbettesin, gaziantepi özlediğimin farkına vardım, daha ilk günlerde :)

Ve bu gün P.tesi
Gönüllülük başladı. Başkanımızla , mentorumuzla, ve gönüllü arkadaşlarla toplantı yaptık. Bize günlük haftalık programını anlattı.neler yapabiliriz babında. Kısaca şuna diyeyim. Ptesi-Salı grafiti çalısmaları Çar.Perşembe Türk gönüllüler için kısa film çekimi- montajı Cuma türk müzik gecesi. Cumartesi ve pazar serbest zaman. c.tesi günü akşam birlikte gitar çalarak birlikte eğleneceğiz.

Gönüllük için aklımda benim birkaç projem vardı bunları sizlere söylemiştim. Uygun ortamı oturacağım bu etkinlikler için. Zamanı gelince sizlerle paylaşırım! Gönüllü olarak şu an 2 türk var biri benim diğeri Adanalı arkadaşım  beraber aynı kurulustan geldik. Birde letonyalı 2 gönüllü var. Şimdilik bu kadar! Haftaya 8 tane gönüllü gelecekmiş.Polonyadan İtalyadan vs...

Bu arada kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım. Mangalsız,kavurmasız bir bayram hele de antepli bir gönüllü için ne kadar zor olduğunu bilirsiniz :)

Görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder